انتخاب شهر حذف همه

حداقل یک شهر را انتخاب کنید.
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال وبختیاری
خراسان جنوبی
خراسان رضوی
خراسان شمالی
خوزستان
زنجان
سمنان
سیستان و بلوچستان
فارس
قزوین
قم
کردستان
کرمان
کرمانشاه
کهگیلویه وبویراحمد
گلستان
گیلان
لرستان
مازندران
مرکزی
هرمزگان
همدان
یزد
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
همه شهرها
انصراف
تائید
لوازم تصویربرداری > اجاره دوربین فیلمبرداری و انواع لنز

یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.

راهنمای اجاره امن
گزارش مشکل آگهی

دعوت از فیلمبرداران و عوامل فیلمساز جهت ساخت تیزر هنرگرا

10 ماه پیش
اطلاعات تماس
قوانین

برای استفاده از «اجارستان» مطالعه بخش های زیر مفید است . برای مشاهده هر بخش روی آن کلیک کنید.

شرایط ثبت آگهی در اجارستان
شرایط مشاهده و استفاده از آگهی
راهنمای اجاره امن
امکانات ویژه برای آگهی ها
پرسش های متداول
شماره تماس
09367547854

هشدار پلیس

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.

دسته بندی
اجاره دوربین فیلمبرداری و انواع لنز
محل آگهی
تهران
نوع آگهی
درخواستی
توضیحات
دعوت از عزیزان تصویربردار و فیلمبرداران باسابقه و کاربلد جهت همکاری بصورت پروژه ای یکروزه یا کوتاه مدت داخل تهران، یا دائمی با مجموعه تیزرسازان هنرگرا. با شرایط و جزئیات زیر(ویا فایل صوتی در انتهای این صفحه را گوش کنید):
مدیریت پخش پوشاک پررونق، قصد دارد در فاز اول، طی یکروز، تعدادی از محصولات خود را به مشتریان در قالب فیلم و ویدئو و بصورت مستقیم معرفی نماید. به این شیوه که بطور ثابت و ایستاده یا نشسته پشت میز، رو به دوربین، به معرفی و توضیح درباره خدمات و محصولات خود می پردازد و نیاز به تراولینگ و... نیستش و فقط یک دوربین با پایه ثابت، مکفیست.
فلذا از تصویربرداران ارجمندی که دوربین و پایه و در صورت نیاز، تجهیزات نورپردازی را دارند دعوت به همکاری جهت یک روز ضبط بعمل میآید که پس از آشنایی بهتر طرفین با یکدیگر و رضایت، امکان همکاری بیشتر جهت ساخت انواع تیزر و کلیپ نیز مقدور است.
لذا لطفاً قیمت و تعرفه و نیز نوع کیفیت فیلم خروجی را جهت یکروز همکاری بهمراه تجهیزات، اعلام فرمایید که البته مبنا، درکنار توانمندی، قیمت کمتر و رقابتی نیز میباشد.
تصفیه نیز بصورت نقدی و پس از تحویل فیلم ضبط شده بصورت یکی از خروجیهای MP4 یا AVI و رزولوشن بالا و توافق شده به ما میباشد که پس از بازبینی فیلم و عدم وجود مشکل، مثل رفلکس نوری و... بلافاصله، کل مبلغ تقدیم می گردد.
نوع ضبط، صدا سرصحنه است که تجهیزات صدابرداری توسط ما ارائه می گردد. اما اگر آنرا نیز دارید، قیمت را اعلام فرمایید.
تدوین و صداگذاری نیز توسط ما انجام میشود اما اگر تدوین و صداگذاری نیز با حضور ما انجام می دهید، تعرفه آنرا اعلام کنید. نوع تدوین، بسیار ساده بوده و در حد زیرنویس و نهایتاً افزودن یک یا چند عکس لباس و نوشته و... به قسمت خالی تصویر در برخی از لحظات فیلم است.
استودیو یا پلاتو یا دفتر جهت ضبط توسط ما تهیه میشود اما اگر استودیو یا پلاتو یا دفتر و اتاق دارای میز و لوازم روی میز جهت اجاره با پس زمینه روشن(ترجیحاً سفید) دارید، تعرفه یکروز اجاره را نیز اعلام فرمایید.
یکنفر نیروی خدمات آقا نیز در اختیار است که میتوانید بعنوان دستیار نیز در صورت لزوم از ایشان استفاده فرمایید. و اگر این را نیز سراغ دارید، معرفی فرمایید.
گریمور خانم یا آقا جهت گریم ساده و در حد فون زدن و... نیز در گروه ما است که البته اگر همکار گریمور کاربلد هم دارید، بفرمایید تا تعرفه یکروز همکاری را اعلام دارند.
هزینه پذیرایی، طبعاً برعهده ما است و هزینه حمل و نقل و ایاب و ذهاب هر شخص، برعهده خودش میباشد.
مجموع فیلم ضبط شده بین یکساعت و نیم تا 2 ساعت می شود که در آیتم های 3-4 دقیقه ای تا 10-15 دقیقه ای و هر آیتم، بصورت یکسره و پیوسته ضبط میشود.
تاکید می گردد که معیار تصفیه حساب کامل با همکار تصویربردار و گریمور، ارائه فیلم اصلی ضبط شده و خام(بدون صدا و تدوین) بصورت یکجا یا مجزا براساس تعداد آیتم، با کیفیت توافق شده و نیز بدون مشکل و با فرمتهای ذکر شده میباشد.
معیار تصفیه با عزیزان تدوینگر(در صورت معرفی توسط شما) انجام تدوین کامل با حضور ما و نیز تحویل با کیفیت ذکرشده و بدون مشکل است. تدوین و صداگذاری، نهایتاً طی یکروز کاری به پایان میرسد. فلذا تعرفه یکروز همکاری در تدوین، اعلام گردد.
مجدداً تاکید می گردد که از ارائه قیمتهای بالاتر از عرف و سودجویانه پرهیز نموده و قیمت را تلفنی اعلام نموده و یا در صورت عدم پاسخگویی، بعلت مشغله کاری، قیمت و نوع خدمات را بطور کامل و واضح پیامک کنید. و یا در روبیکا یا ایتا پیام متنی یا صوتی ارسال کنید.
مدل دوربین و تجهیزات و... مهم نیستش و اصل و معیار، خروجی نهایی میباشد.
تماس و پاسخگویی: مهندس سید محمد حسینی 09367547854
و 09329227709
جزئیات در وبسایت تیزرسازان هنرگرا
www.honargara.ir/avamel
پیام پلیس فتا
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه ، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده ، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید . همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام اجارستان
اجارستان هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. توجه فرمایید قبل از هرگونه معامله و درج آگهی ، قسمت راهنما و قوانین را با دقت مطالعه فرمایید.

آگهی مشابه